CLOSE

Дизайн упаковки і розробка упаковки в Києві

Компанія “Фабрика” займається розробкою упаковки і дизайном упаковки.

Дизайн упаковки (етикетки)— це один з інструментів мотивації для здійснення покупки. На сьогоднішній день, дизайн етикетки (упаковки) стає дуже важливою складовою для вдалих продажів будь-якого товару. Головне захопити увагу клієнта, а дизайн упаковки він бачить в першу чергу. Чим цікавіше, оригінальніше виглядає упаковка тим більше шансів, що продукція буде помічена на прилавках. Упаковка здатна виділити виріб з ряду подібних і привернути до нього увагу потенційних покупців. Якщо упаковка виготовлена грамотно, то це дасть цільовій аудиторії уявлення про важливі аспекти продукту або послуги, наприклад про її фізичні характеристики (аромат або смак) або про якість продукту.

Пакувальна продукція виготовляється з використанням різних матеріалів: від недорогого тонкого паперу і вакуумних поліетиленових контейнерів, до пластикових або картонних міцних коробок.

Базуючись на основі фізичних даних матеріалів виготовлення і вимог, виготовляється дизайн упаковки молока або соку. Але ось, наприклад, упаковка печива або чаю має іншу специфіку, менш вимогливу. При цьому потрібно завжди пам’ятати, що вимоги до дизайну новорічної упаковки, який несе лише оформлювальні функції набагато нижче, ніж вимоги до дизайну пакувальної продукції, де потрібно завжди враховувати: транспортування, зберігання, реалізацію продуктів харчування.

Розробка зовнішнього вигляду продукції багато говорить про високий рівень роботи і професіоналізм компанії виробника. При створенні дизайну етикетки або упаковки компанія “Фабрика” завжди пам’ятає про це.

Графічний дизайн товарної марки та Графічний дизайн упаковки дає повну можливість створити макет майбутньої пакувальної продукції, завдяки комп’ютерній техніці та сучасних технологій. Тільки такий підхід зможе забезпечити розробку професійної упаковки для продукції абсолютно будь-якої специфіки, починаючи від простих календарів закінчуючи створенням складного, оригінального дизайну.

Наша компанія вважає, що упаковка повинна підкреслювати найбільш важливі споживачеві особливості продукції.

Зараз є багато способів привернути інтерес до упаковки — виділення інформації за допомогою матеріалів – фольги. Або привернути увагу покупців, даючи можливість ближче поглянути на товар, використовуючи поліетиленові або пластмасові віконечка в упаковці. Переглядаючи вироби, покупець відчуває себе більш впевненіше при прийняття рішення про покупку товару і усуваються зайві неясності і питання. Є такі вироби, де потрібно обов’язково вказувати відмінні риси товару.

Коли наш дизайнер виконує розробку упаковки, то він завжди представляє перед собою, в першу чергу «обличчя» продукції або майбутнього товару, і завжди враховує фірмовий стиль компанії, підкреслює унікальність продукту, специфіку продукції, для того, що б навіть при побіжному погляді покупець не міг сплутати товар.

Упаковка товару повинна бути запам’ятовується, зрозумілою і яскравою, наш дизайнер так само, намагається передбачити розташування продукції на полицях магазину і приймати всі рішення, в тому числі з урахуванням цього важливого фактора. Потрібно враховувати особливості основної аудиторії, брендинг, наймінг і креатив – обов’язково повинні рахуватися з основним колом споживачів. Потрібно зробити аналіз продукції: цінова ніша, специфіка і т.д. наприклад розробка дизайну упаковки для цукерок розрахована на широке коло споживачів і отже дизайн повинен бути універсальним.